مرکز تماس

49 42 53 65 21 98+

این مطلب را به اشتراک بگذارید.

طراحی وب چیست؟ نکاتی که باید در نظر داشته باشیم

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 2 دقیقه


منظور از طراحی وب ، طراحی وب سایت هایی است که در اینترنت نمایش داده می شوند. این معمولاً به جنبه های تجربه کاربری توسعه وب سایت به جای توسعه نرم افزار اشاره دارد. طراحی وب در گذشته بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسک تاپ متمرکز بود. با این حال ، از اواسط سال 2010 ، طراحی برای مرورگرهای تلفن همراه و رایانه لوحی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است.

طراح وب روی ظاهر ، چیدمان و در بعضی موارد محتوای یک وب سایت کار می کند. به عنوان مثال ظاهر مربوط به رنگ ها ، قلم و تصاویر استفاده شده است. طرح بندی به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. یک طراحی وب خوب ، استفاده از آن آسان است ، از نظر زیبایی جلب می شود و متناسب با گروه کاربری و مارک وب سایت است. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند ، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که باعث حواس پرتی یا گیج شدن کاربران شود ظاهر نمی شود. از آنجا که سنگ بنای اصلی خروجی یک طراح وب سایتی است که باعث جلب اعتماد مخاطبان می شود ، از بین بردن هرچه بیشتر نقاط احتمالی ناامیدی کاربر یک نکته مهم است.

متداول ترین روش برای طراحی وب سایت هایی که هم در دسک تاپ و هم در موبایل به خوبی کار می کنند ، طراحی پاسخگو و انطباقی می باشد. در طراحی پاسخگو ، محتوا بسته به اندازه صفحه به صورت پویا حرکت می کند. در طراحی تطبیقی ​​، محتوای وب سایت در اندازه های طرح بندی هم خوانی دارد که با اندازه های معمول صفحه مطابقت دارند. حفظ یک طرح که تا حد ممکن بین دستگاه ها سازگار باشد ، برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است. از آنجا که طراحی پاسخگو می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند ، طراحان باید در کنار گذاشتن کنترل نحوه ظاهر شدن کار خود ، مراقب باشند. اگر مسئولیت محتوا نیز به عهده آنها باشد ، گرچه ممکن است نیاز به گسترش مهارت های خود داشته باشند ، از داشتن مزیت کنترل کامل محصول نهایی لذت خواهند برد.

تیم طراحی آواسور با بهترین متخصص ها در کنار شماست تا بهترین سایت ها را دراختیار شما قرار دهد تا شما به کسب و کارتان رونق دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 14 =

جدول محتوا