مرکز تماس

49 42 53 65 21 98+

این مطلب را به اشتراک بگذارید.

طراحی سایت با آواسور ! چرا آواسور !؟

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 13 دقیقه

طراحی سایت با آواسور

یک طراحی وب سایت با کیفیت و با جزئیات می تواند پایه و اساس ردپای دیجیتالی برند و تجارت شما در دنیای وب به شمار آید.

چه شما یک کسب و کار کوچک یا بزرگ را اداره می کنید فرقی ندارد، داشتن یک حضور آنلاین می تواند به موفقیت و یا شکست آن ختم شود.

چشم انداز دیجیتالی به سرعت در حال توسعه یافتن است.

بر اساس بررسی های NETCRAFT WEB SERVER در ژانویه 2018 تعداد 1،805،260،010 سایت در مقایسه با 861،379،152 سایت در سال 2014، در دنیا وجود دارد.

در هر صورت، کمتر از 1 میلیون و یا 0.1% از وب سایت ها روی 50 درصد از حجم ترافیک وب، حساب باز کرده اند.

اگر می خواهید وب سایت شما در میان رقیبان تان که درصد بالایی از مخاطبین و ترافیک وب را جذب می کند قرار بگیرد، باید کاربردی، حرفه ای و کاربرپسندانه باشد.

این امر باید هم چنین ارزش های تجاری و اصلی شما را منعکس سازد.

متاسفانه، بیشتر تجارت ها سعی دارند تا طراحی سایتی را خودشان به تنهایی بسازند و یا شخص غیر حرفه ای را در این زمینه به کار می گیرند.

به عنوان نتیجه، وب سایت های آن ها در این که تاثیر ماندگاری بگذارند، دچار شکست می شوند.

تنها روش برای ایجاد یک طراحی وب سایت موفق این است که شرکت طراحی سایت حرفه ای را برگزینید که این کار را برای شما به صورت تمام و کمال انجام دهد.

مزیت هایی که در ادامه وجود دارد می تواند توضیحات بیشتری را درباره بکارگیری مشاوره طراحی وب سایت حرفه ای که روش بهتری نسبت به روش DIY می باشد، ارائه دارد.

طراحی سایت شخصی سازی

یکی از مزیت های قابل توجه کار کردن با یک شرکت طراحی سایت، توانایی برای نمایان کردن وب سایت تان با یک نمای شخصی سازی شده می باشد. اکثر اوقات، استفاده از روش DIY و یا استفاده از یک ابزار ساخت طراحی سایت، به معنای استفاده از الگوهای از پیش طراحی شده برای ساخت سایت تان می باشد.

به عنوان نتیجه، این طراحی سایت کمتر از حد معمول و استاندارد و دارای نمای بسیار متوسط خواهد بود که کمتر تمایل دارد تا ترافیک وب سایت بیشتری را جذب کند و یا باعث شود که بازدیدکنندگان برای مدت زمان طولانی در وب سایت بمانند.

به عبارت دیگر، شما یک طراحی سایت ضعیف تر را در ازای هزینه کمتر و در مدت زمان کوتاه تر به دست می آورید.

از طرف دیگر، کار کردن با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای به شما اجازه می دهد تا وب سایت شخصی سازی شده ای را بسازید که شما را از مابقی مجزا می سازد.

ممکن است این گزینه به سادگی استفاده از یک ابزار ساخت طراحی سایت نباشد، اما می تواند در طولانی مدت حجم ترافیک بیشتری را جلب وب سایت نماید.

داشتن یک وب سایت به خوبی طراحی شده به مشتریان شما نشان می دهد که چقدر شما تمایل دارید تا برای آن ها بهترین تجربه جستجو را مهیا کنید.

چه شما یک تجارت محلی را اداره می کنید یا یک وب سایت تجارت الکترونیک فرقی ندارد، این روش می تواند در بهبود دادن اعتبار و میزان تبدیل مخاطبین به مشتریان تان تاثیر بگذارد.

از تجربه ها نفع ببرید و فعالیت تان را افزایش دهید.

اگر شما از قبل تلاش کرده اید، می دانید که ایجاد یک طراحی سایت حرفه ای، مخصوصا موردی به پیچیدگی یک مغازه آنلاین، عملکرد سختی می باشد.

شما نیاز دارید تا حداقل به زبان های کامپیوتری اندکی مسلط باشید مانند HYPERTEXT MARKUP LANGUAGE (HTML)، CASCADING STYLE SHEETS (CSS)،HYPERTEXT PREPROCESSOR (PHP) و JAVASCRIPT (JS) و غیره.

شما هم چنین نیاز خواهید داشت تا بدانید که چگونه از اپلیکیشن های نرم افزاری در کنار گرافیک های شگفت انگیز و مهارت های طراحی خلاقانه استفاده کنید.

بسیار سخت است تا فردی را بیابید که تمامی تجربه های حرفه ای و مهارتی را در بر داشته باشد.

در هر صورت، یک موسسه طراحی سایت طراحان و برنامه نویسان وب بسیاری در بر دارد که در ازای حقوق و و دستمزد فعالیت هایی را در این زمینه ارائه می دارند.

آن ها در انواع مختلفی از مجموعه مهارت ها، تخصص و حرفه هایی دارند.

آن ها سال ها تجربه کاری دارند.

از این رو، نوشتن برنامه نویسی کامپیوتری شخصی سازی شده برای آن ها چالش به حساب نمی آید. آن ها هر روز این کار را انجام می دهند.

از همه مهم تر، آن ها در زمینه ساخت و ایجاد طراحی سایت های منحصر به فرد بسیار متخصص می باشند، زیرا آن ها احتمالا از قبل صدها از این دست موارد را ساخته اند.

تجارت شما می تواند از این تجربه در قالب وب سایتی با طراحی و ظاهر زیبا و طرح بندی جذاب و پشتیبانی واقعی و تکنیکی نفع ببرد.

به انواع منابع مختلف دسترسی دارید

از ابزارهای طراحی وب تا ADD-ON ها، شرکت های طراحی سایت حرفه ای به منابع متنوعی دسترسی دارند که یک برنامه نویس متوسط این امر را در بر ندارد.

بنابراین، آن ها می توانند هر چیزی را از یک صفحه وب سایت تجاری استاتیک ساده تا یک وب سایت تجارت الکترونیک پیچیده، طراحی نمایند.

دسترسی به تمامی این منابع نوبت به نوبت همیشه در زمان صرفه جویی نمی کند، بلکه اندکی گران قیمت نیز می باشند.

زمانی که شما یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای را به کار می گیرید، هم چنان به منابع در قیمت های مختلفی دسترسی دارید.

با توجه به منابع و تخصص آن ها، شما می توانید قبل از این که یک بحران واقعی به وجود بیاید، موانع واقعی را پیش بینی نمایید.

علاوه بر دانش فنی و تکنیکی در زمینه طراحی سایت، موسسه های طراحی وب حرفه ای هم چنین می توانند به شما بدون منابع مرتبط و غیر طراحی مانند خرید های دامنه و ثبت دامنه، پیکربندی ایمیل، هاست وب سایت، سرویس های تکنولوژی اطلاعات (IT)، بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، سازنده محتوا و رسانه اجتماعی و البته سرویس های بازاریابی دیجیتالی و غیره، به شما کمک کنند.

به عبارت دیگر، شما می توانید به تمامی سرویس های مرتبط به وب سایت مورد نیاز خود از این طریق دسترسی داشته باشید.

وب سایت های مطابق با گوشی همراه

زمانی که شما آخرین منابع و متخصصان بسیار حرفه ای را در اختیار داشته باشید، طراحی سایت شما با آخرین تکنولوژی های روز دنیا همراه خواهد بود.

بیش از نیمی از حجم ترافیک وب سایت در سراسر جهان در نیمه دوم 2018 (51.89%) از ابزارهای همراه حاصل خواهند گشت، به این دلیل است که طراحی سایت مطابق با گوشی های همراه می تواند به خوبی برای شما منفعت داشته باشد.

اگر مخاطبین مورد هدف شما همان تجربه ای که در سایت دسک تاپ تان دریافت می کنند را در نسخه گوشی همراه شما مشاهده ننمایند، کمتر تمایل دارند تا بار دیگر به وب سایت شما باز گردند، و شاید هم هیچ گاه باز نگردند.

شرکت های طراحی سایت بسیار حرفه ای سعی دارند تا طراحی وب ریسپانسیو و یا نسخه گوشی همراه از سایت شما را بسازند.

علاوه بر اینکه حجم مخاطبین بیشتر و بیشتری را به دست می آورید، یک سایت مطابق با گوشی همراه می تواند به بهبود رتبه بندی سئو و بهینه سازی سایت شما کمک کند.

به علاوه، یک تیم متخصص اطمینان می بخشد که وب سایت شما همراه با آخرین تکنولوژی ها در زمینه ابزارهای همراه، مطابقت دارد و همه این تکنولوژی ها را ساپورت می نماید.

مطابقت سئو و بهینه سازی سایت بسیار قدرتمند

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای نه تنها می داند که چگونه سایت مطابق با گوشی همراه و با سرعت بالا را بسازد، بلکه می تواند هم چنین پشتیبانی های سئو و بهینه سازی سایت را نیز مهیا نماید.

آن ها می دانند که اخرین ملزومات سئو و بهینه سازی وب سایت چه چیزی می باشد، حال فرقی ندارد که تجارت الکترونیک داشته باشید و یا وب سایت مربوط به تجارت محلی.

برخلاف یک طراح وب سایت مستقل، یک شرکت حرفه ای به خوبی از دو عامل ضروری سئو و بهینه سازی سایت، طراحی وب و بازاریابی محتوا آگاهی کامل دارد.

شرکت های طراحی سایت دارای متخصصان سئو و بهینه سازی وب سایت می باشند.

آن ها می توانند این کار هم به صورت سئو و بهینه سازی داخلی و خارجی انجام دهند، به این ترتیب اطمینان به دست می آورند که سایت در رتبه های ابتدایی صفحه نتایج جستجو در مرورگرها نمایان می شود.

برای مثال، آن ها می دانند که استفاده بیش از حد از CSS و JAVASCRIPT در کنار عوامل فلشی، فریم های HTML و دیگر خطاها و اشکالات می تواند سئو و بهینه سازی وب سایت داخلی را از بین ببرد.

علاوه بر این، شرکت های طراحی سایت بیشتر سرویس های بازاریابی محتوا را فراهم می آورند.

این سرویس ها از سئو و بهینه سازی سایت شما محافظت خواهند کرد.

طرح بندی های کاربرپسندانه

زمانی که شما از الگوهای طراحی سایت از پیش ساخته شده استفاده می کنید، این امر با عوامل جستجویابی پایه ای همراه می باشد و انعطاف پذیری شما در این جا بسیار اندک است.

تنها هدف هر طراحی سایتی این است که کاربران بیشتری را جذب کند و آن ها را برای مدت زمان طولانی تری همراه خود نگه دارد.

از این رو، اگر می خواهید مشتریان و مخاطبین شما هنگامی که سایت تان را بازدید می کنند هیجان زده باشند، باید برای آن ها تجربه کاربری منحصر به فرد و کاربرپسندانه ای را از جستجو را فراهم آورید.

یک شرکت طراحی سایت حرفه ای، الزامات تجاری و رفتارهای مشتریان واقعی شما را مطالعه می کند تا یک وب سایتی را طراحی نماید که با مخاطبین مورد هدف و مورد نظر خود در ارتباط می باشد.

آن ها می دانند که کجا و چگونه باید فرم های تماس، آدرس ها، فرم ثبت نام، نوار جستجویابی، صفحات محصولات و عوامل دعوت به عمل را در طراحی سایت تان قرار دهند.

تجربه کاربری بهتر می تواند درک کاربران و مشتریان از تجارت و برند شما را بهبود ببخشند.

مقیاس پذیری

زمانی که بحث طراحی سایت می شود، مقیاس پذیری یکی از عوامل ضروری محسوب می شود که شما نیاز دارید تا به عنوان یک تاجر و دارنده کسب و کار به آن فکر کنید و مورد ملاحظه قرار دهید.

برای مثال، شما ممکن است با یک مغازه و فروشگاه آنلاین کوچک شروع کنید که تنها با مشتریان محلی خود در ارتباط می باشد و بیش از چند محصول را در بر ندارد.

به مرور زمان، در هر صورت، شما ممکن است بخواهید تا تجارت خود را در سطح جهانی بسط دهید و به دنبال سیستم عاملی می گردید تا تمامی این ویژگی ها را داشته باشد که می تواند به دستیابی شما به هدف تان در بازار مد نظر آن هم در سراسر دنیا کمک کند.

در هر صورت، آیا وب سایت شما برای اداره کردن این حجم از مخاطبین گنجایش دارد و آماده می باشد؟

اگر شما روی یک طراح مستقل که در خارج از کشور زندگی می کند حساب باز نکنید، این امر تحقق نخواهد یافت.

از طرف دیگر، یک شرکت مشاور طراحی تخصصی و حرفه ای می تواند الزامات مقیاس پذیری شما را هم چنان که تجارت رشد می کند، اداره نماید.

چه شما بخواهید تا یک وبلاگ جدید، گزینه های پرداختی، صفحات وب جدید، عملکرد جستجو شخصی سازی شده بهبود دهید و یا وب سایت خود را به یک سیستم عامل هاست متفاوتی انتقال دهید، آن ها در هر صورت در هر زمانی و هر شرایطی به شما کمک خواهند کرد.

آن ها می توانند به شما کمک کنند تا گرایش های طراحی ضروری و اورژانسی را در زمینه فعالیت تان شناسایی کنید و بر اساس آن، محتوا و عملکردهای مرتبط را اضافه نمایید.

به صرفه بودن

اینکه پیمانکاران مستقلی را خارج از کشور یا CRAIGSLIST به کار بگیرید چون سرویس های ارزان تری را ارائه می کنند، همیشه وسوسه برانگیز است.

در هر صورت، شما سخت تلاش می کنید تا درآمد زایی نمایید و اعتماد مخاطبین و مشتریان خود را جلب نمایید.

از این رو، شما نیاز دارید نه تنها هزینه های ابتدایی را مورد ملاحظه قرار دهید، بلکه باید ارزش طولانی مدت بکارگیری طراحی یک شرکت طراحی سایت را نیز برای خود مورد سنجش قرار دهید.

به جای خرج کردن تمامی پول و هزینه تان روی افرادی که پروژه طراحی سایت شما را در نیمه راه رها می کنند، بهتر است شرکت طراحی سایت حرفه ای و تخصصی را به کار بگیرید تا این موضوع را با موفقیت برای شما انجام دهند.

شاید در ابتدا هزینه اندکی بسیار گران باشد، اما می تواند ارزش های طولانی مدت و ماندگاری را مانند ارائه یک وب سایت معتبر و خوب، مهیا نماید.

بنابراین، وب سایت شما می تواند در عرض چند ماه، درآمدزایی بالایی داشته باشد.

کمترین زمان تحویل

آخرین و مهم ترین منفعت بکارگیری مشاوران طراحی سایت حرفه ای و تخصصی این است که مدت زمان ارائه پروژه کمتر خواهد بود.

ساخت و طراحی وب معمولا پیچیده و طولانی است.

در هر صورت، بیشتر موسسه های حرفه ای پروسه زمان بندی را بر اساس تجربه ای که در طول انجام پروژه های طراحی سایت به دست آورده اند، در پیش می گیرند.

آن ها به تحقیق می پردازند و پروسه طراحی و برنامه نویسی وب را از ابتدا تا انتها آماده سازی می نمایند.

پروسه معمولا مواردی از قبیل طراحی کردن، تست کردن، اشکال زدایی کردن و راه اندازی وب سایت را در بر می گیرد و شامل می شود.

در هر صورت، آن ها هم چنین برای اداره کردن تاخیرهای غیر منتظره و نگهداری هایی متداوم و صعودی مجهز شده اند.

کمتر بودن زمان تحویل پروژه طراحی وب سایت می تواند به افزایش صرفه جویی در زمان و حتی هزینه نیز ختم گردد.

به عنوان نتیجه، شما ارزش بیشتری را بابت پولی که پرداخت می کنید، به دست می آورید.

جمع بندی

تصمیم گیری برای توسعه وب سایت تجاری تان در منزل بسیار قابل تحسین است. در هر صورت، اگر شما و اعضای تیم تان کمبود مهارت و منابع در زمینه طراحی کردن یک وب سایت دارید، این امر می تواند مانند یک قمار و ریسک بزرگ در نظر گرفته شود.

متخصصان و حرفه ای ها دارای ابزار، دانش و تجربه صحیح و بجایی برای تمام کردن پروژه در زمان مشخص و به موقعی می باشند.

خوشبختانه، مزیت هایی که در بالا ذکر نمودیم شما را تشویق می کنند و انگیزه می بخشد تا شرکت متخصص و حرفه ای را برای پروژه طراحی سایت خود برگزینید و به کار بگیرید.

اگر شما هنوز درباره این که کمک های حرفه ای و تخصصی را دریافت کنید، شک و شبه دارید، می توانید در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

ما از این که به شما کمک کنیم بسیار خوشحال می شویم. در ضمن، برای یافتن بهترین شرکت و موسسه طراح سایت صحيح و مناسب، به تحقیقات و جستجو خود ادامه دهید.

شرکت طراحی سایت و طراحی وب سایت آواسور در این زمینه مفتخر است که با داشتن کادری مجرب و متخصص می تواند خدمتگذار شما عزیزان باشد. امید است که به این وسیله توانسته باشیم تا گشایشی در کار و شغل و زندگی تان ایجاد کنیم. لحظه ای از این که با ما تماس گرفته و مشورت کنید، شک و تردید به دل خود راه ندهید. ما این جا هستیم تا شما را همراهی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 1 =

جدول محتوا